معانا مش هتقدر تغيرالصفحه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
القائمة الرئيسية

 

 

الرئيسية

 

 

 

منتدي افلام

 

 

منتدي الاخبار

 

 

http://i43.servimg.com/u/f43/12/33/30/26/16021510.gif

 

 

 المنتدي الاسلامي

 

 

 

 منتدي الموبيلات

 

 

 

منتدي العاب

 

 

 

 منتدي برامج

 

 

 

منتدي الاغاني

 

 

http://i43.servimg.com/u/f43/12/33/30/26/16031510.gif

 

منتدي الصور

 

 

 

 منتدي المشاهدة المباشرة 

 

مركز رفع ملفات اضافي

الاكثر شعبية اليوم
live feed
اماكن الزوار
Locations of visitors to this page

شاطر | 
 

 حاجه جميله جدا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Martin
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

عدد الرسائل : 376
العمر : 30
البلد :
النادي المحلي :
النادي العالمي :
تاريخ التسجيل : 01/05/2008

مُساهمةموضوع: حاجه جميله جدا   الأربعاء سبتمبر 01, 2010 7:49 pm

حاجه جميله جدا و غريبه فى نفس الوقت أن الناس مهتمين بكرة القدم فقط أو أكثر لعبه بتشد أهتمام العالم أنا حاسس بعد كام سنه هلغو كل الأشغا و يخلوهم كلهم يلعبوا كوره قدم و شويه شويه هيلغوا الحروب و هيتفقوا على أن الى يكسب فى المتش الى جى هو الى هيحتل أرض التانى هههههه أنا شاف أن كل أهتمام العالم هو الكوره حتا فى الأولمبات بيشتروا المتشا علشان تتزاع على القنوات الأرضى و سيبين الباقى أو نادرا لما يجبوا باقى الألعاب على القنوات الأرضيه معأن أنا راجل و بكره كورة القدم ( و خصوصا لما الحضرى ساب الأهلى ) و بحب بعض ألعاب تانى و بعرفش أشفها و للأسف مبعرفش أجبهم على الدش

و أنا بس عاوز حد يشيل الدهشا بأنه يقولى السبب و على رأى المثل و علم السبب بطل العجب و شكرا ليكوا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nzom.hotgoo.net/index.htm
 
حاجه جميله جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
number1isback.yoo7 :: منتدي الموضوعات العامة :: الموضوعات العامة-
انتقل الى: