معانا مش هتقدر تغيرالصفحه
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
القائمة الرئيسية

 

 

الرئيسية

 

 

 

منتدي افلام

 

 

منتدي الاخبار

 

 

http://i43.servimg.com/u/f43/12/33/30/26/16021510.gif

 

 

 المنتدي الاسلامي

 

 

 

 منتدي الموبيلات

 

 

 

منتدي العاب

 

 

 

 منتدي برامج

 

 

 

منتدي الاغاني

 

 

http://i43.servimg.com/u/f43/12/33/30/26/16031510.gif

 

منتدي الصور

 

 

 

 منتدي المشاهدة المباشرة 

 

مركز رفع ملفات اضافي

الاكثر شعبية اليوم
live feed
اماكن الزوار
Locations of visitors to this page

شاطر | 
 

 علي راي المثل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
general
general
avatar

عدد الرسائل : 750
العمر : 30
الفاعلية :
البلد :
النادي المحلي :
النادي العالمي :
تاريخ التسجيل : 26/04/2008

مُساهمةموضوع: علي راي المثل   الإثنين أبريل 28, 2008 5:09 pm

اللى بيته من إزاز........................ ميغيرش هدومه فى الصالون

- فاقد الشىء............................................. . يدور عليه

- اقلب القدره على فومها............................................. الفول يقع منها

- تأتى الرياح..................................... محمله بالأتربة

- ياخبرالنهارده بفلوس...................................... بكره ينزل عليه أوكازيون

- اللى معاه قرش محيره............................................ يجيب حمام ويحمره

- جت الحزينه تفرح........................................... شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص

- قال يامحشحشين.................... يكفيكوا شر الكمين

- اللى ياكل لوحده .................يشبع

- لاتبكى على اللبن .................فى البسكوت

- اقطع عرق و.................................... حته بتلو

- اطبخى ياجاريه........................................... .... الأنبوبه فاضيه يا سيدى

- لو حبيبك عسل............................... ما تحطلوش طحينة

- اللى يتلسع من الشوربه.................................... يتصل بالمطافى

- وبكره ترجع ريما......................... من عند خلتها فى مارينا

- ياداخل بين البصله وقشرتها............................ حط قطرة علشان هادمع من ريحتها

- اصوم اصوم....................................... وافطر على المدفع

- القرش الأبيض............................................ .... بيعوم فى البحر الأحمر

- ضربوا الأعور على عينه......................................... قالهم كسرتوا النضاره

- اللى ميشفش من الغربال........................... يكشف نظر

- المال السايب...................... يعلم الطلبه

- نام وارتاح .................................وكل عسل نحل التمساح

- من خرج من داره.................................. مينساش يأخد المفتاح معاه

- الباب اللى يجيجلك منه الريح.............................. شيله وركب قبنورى

- المضطر يركب........................ التاكسى

- رب صدفة خير من ألف................................ ليلة و ليلة

- اللى يخاف من العفريت...................................... يعمل عبيط

-المركب اللى فيها رايسين ........................يلعبوا طاولة

- اللى خدتوا الأرعه تخدو......................... ام الخلول

-اللى ميعرفش يقول

what????????

- أكل العيش يحب........................ الطعميه

-قالوا للحرامى أحلف قالهم............................ وحياة قلبى وأفراحوا



general /emadcupoo



عدل سابقا من قبل Admin في السبت مايو 03, 2008 1:52 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://number1isback.yoo7.com
mohamedmzr
******************
******************
avatar

عدد الرسائل : 662
العمر : 30
البلد :
النادي المحلي :
النادي العالمي :
تاريخ التسجيل : 26/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: علي راي المثل   الثلاثاء أبريل 29, 2008 6:09 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://yais.ahlamontada.com/
ahmedsabrybadawy
********************
********************
avatar

عدد الرسائل : 2735
العمر : 29
البلد :
النادي المحلي :
النادي العالمي :
الوسام :
تاريخ التسجيل : 26/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: علي راي المثل   الثلاثاء أبريل 29, 2008 9:58 pm

والله أنت الكوماندا على طول وأدمن برده على طول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahmedsabry.clubme.net
Admin
general
general
avatar

عدد الرسائل : 750
العمر : 30
الفاعلية :
البلد :
النادي المحلي :
النادي العالمي :
تاريخ التسجيل : 26/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: علي راي المثل   الأربعاء أبريل 30, 2008 12:33 am

يا باشا اخجلتم تو اضعنا
متشكر اوي ليك يا احمد
ده كله من زوقك


Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://number1isback.yoo7.com
 
علي راي المثل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
number1isback.yoo7 :: منتدي الضحك :: نكت-
انتقل الى: